وزن ایده‌آل با چای جعفری – تات فا

وزن ایده‌آل با چای جعفری

وزن ایده‌آل با چای جعفری جعفری از جمله گیاهانی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و تقریبا در هر آشپزخانه ای یافت می شود جعفری از نظر کالری بسیار کم اما از نظر تغذیه ای بسیار غنی است. جعفری معمولا به عنوان چاشنی غذا استفاده می‌شود اما مقدار جعفری که برای طعم دادن […]

وزن ایده‌آل با چای جعفری

وزن ایده‌آل با چای جعفری

جعفری از جمله گیاهانی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و تقریبا در هر آشپزخانه ای یافت می شود جعفری از نظر کالری بسیار کم اما از نظر تغذیه ای بسیار غنی است.

جعفری معمولا به عنوان چاشنی غذا استفاده می‌شود اما مقدار جعفری که برای طعم دادن به غذاها استفاده می‌شود بسیار ناچیز است و نمی‌تواند فواید بی‌شمار آن را به بدن برساند.

جعفری سبزی معجزه‌آسا در کاهش وزن سریع و سالم

جعفری سبزی معجزه‌آسا در کاهش وزن سریع و سالم است که به شما کمک می‌کند در یک ماه از ۱۲ کیلو‌گرم اضافه وزن خود خلاص شوید. بخشی از این کاهش وزن توسط جعفری ممکن است به این دلیل باشد که جعفری یک ادرارآور قدرتمند طبیعی است که به بدن کمک می کند آب اضافی را از بین ببرد.

جعفری به شما در کاهش وزن کمک می کند زیرا:

جعفری یک منبع پروتئین گیاهی است که می تواند به شما در رفع گرسنگی کمک کند و احساس خوبی به شما بدهد.

جعفری به دلیل اینکه از هموسیستئین بسیار غنی است خطر افزایش وزن، سکته مغزی و کلسترول بالا را کاهش می دهد. (هموسیستئین نوعی اسید آمینه است، که بدن برای ساختن پروتئین از آن استفاده می کند. به طور معمول، ویتامین B12، ویتامین B6 و اسید فولیک هموسیستئین را تجزیه کرده و آن را به مواد دیگری که بدن شما به آن نیاز دارد تبدیل می کند.)

جعفری غنی از ویتامین ها

جعفری بسیار غنی از ویتامین های مورد نیاز برای سلامتی از جمله ویتامین هایA ، C ، B9  و K است.

یک فنجان جعفری تازه خرد شده حاوی ۱۳۳ میلی گرم ویتامین C است که از سلامت کل بدن به خصوص سیستم غدد درون ریز، پشتیبانی می کند.

سطح بالای ویتامین K موجود در جعفری به صاف شدن خون، پایین آوردن کلسترول و بهبود گردش خون کمک می کند.

غنای جعفری از آهن برای رشد موی افرادی که در خطر ریزش مو قرار دارند مفید است.

جعفری حاوی فیبر است و به تمیز کردن ضایعات از روده بزرگ کمک می کند.

جعفری فواید بسیار از جمله درمان عفونت‌های دستگاه ادراری و اختلالات و بیماری‌‌های کلیوی دارد. برگ و ریشه آن هر دو مفید هستند و در علم پزشکی و تولید دارو‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود.

در اینجا دستور تهیه چای جعفری را برای شما آماده کرده‌ایم که چربی‌سوزی عالی است که به شما کمک می‌کند در یک ماه از مواد و چربی‌های اضافی و مضر بدنتان راحت شوید.


پنج قاشق سوپ‌ خوری جعفری خرد شده را در یک لیتر آب جوش بریزید و بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه در همان حالت بماند سپس آن را هم بزنید و جعفری‌ها را از یک توری رد کنید و کنار بگذارید. حالا چای چربی‌سوز شما آماده مصرف است. گاهی اوقات آب اضافی و غیرضرروی در بدن شما موجب افزایش وزنتان می‌شود. جعفری با خاصیت ادرار آوری که دارد به شما کمک می‌کند آب‌های زائد را از بدنتان خارج کنید.


علاوه بر این، این چای به علت خاصیت آنتی‌اکسیدانی بسیار بالایی که دارد سموم، باکتری‌ها و بسیاری از مواد مضر موجود در بدن شما را تخلیه می‌کند. به میزان مصرف این چای دقت کنید و مراقب باشید که بیش از حد از آن نخورید.

بهترین کار این است جایی برای جعفری در وعده‌های غذایی‌مان باز کنیم و مصرف آن را افزایش دهیم تا بتوانیم از تاثیرات مثبت آن لذت ببریم.

نقل از کیهان: بازنویسی شده