کتاب خودت باش دختر اثر ریچل هالیس- من طرفدار عشق سرسختانه هستم

می گفتم شما خیلی قوی هستید، می توانید از عهده هر کاری برآیید اما بعد از مدت زمانی مشخص فهمیدم حرف هایی که می زنم، آن هایی نیست که می خواهم بگویم پس سخت تلاش کردم کتابی بنویسم که یک پاسخ باشد، آن پاسخی باشد که .... شما قدرت تغییر دادن زندگی تان را دارید .

کتاب خودت باش دختر اثر ریچل هالیس

من کتاب «خودت باش دختر» را به عنوان پاسخی به یک سوال نوشتم. ماجرا درباره سوالی بود که بارها و بارها و بارها به میلیون ها شکل مختلف و همراه با میلیون ها داستان مختلف با آن مواجه شده بودم خانم هایی از سراسر دنیا که از من می پرسند چطور… چطور وقتی زمین خوردم دوباره روی پاهایم بایستم چگونه تغییری واقعی در زندگی ام ایجاد کنم، چگونه از این ضربه روحی عبور کنم چطوری دوباره از اول شروع کنم، چطوری این بچه ها را بزرگ کنم چطوری احساس گناه مادرانه را کنترل کنم همه این سوالات در نظر من، ذاتا در جوابی یکسان ریشه داشتند که نمی توانستم آن را بیان کنم .

شما همیشه قدرت ایجاد تغییر در زندگی تان را داشته اید فقط باید آن را تحت کنترل درآورید فکر کردم اگر این کتاب را بنویسم، کتابی با تمام داستان های درباره زمان هایی که خودم با مشکل رو به رو بودم، وقتی هیچی نمی دانستم، وقتی سردرگم بودم وقتی زمین خورده بودم، وقتی اشتباه کرده بودم فکر کردم اگر مسیرم را به شما نشان دهم، به شما انگیزه خواهد داد که با هدف در مسیر خودتان قدم بردارید.

این کتاب را از دیجی کالا بخرید و در خانه تحویل بگیرید.


فهرست