کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی
معرفی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی اثر پگاه رهبر زارع
یک نوازنده ماهر میتواند با بداههنوازی مخاطبین زیادی را جذب کند اما هیچ ارکستری نمیتواند بدون هماهنگی و نتهای تنظیم شده به هنرنمایی بپردازد حتی اگر بهترین نوازندهها را در اختیار داشته باشد.
بازاریابی محتوا یک فعالیت گروهی است و نیاز به استراتژی و برنامهای هدفمند دارد تا نتایج بهدست آمده آن مسحورکننده باشد. امروزه بازاریابی محتوایی یک ابزار کمک کننده برای رسیدن به جایگاهی بهتر و فروش بیشتر در کسب و کار است و رشد شرکتهای فعال در حوزه دیجیتال را در پی دارد. محتوای دیجیتال سبب ایجاد ارتباط و اعتماد میان کاربران و برندها شده که در نهایت میتواند موفقیت شما را تضمین کند. به عقیده آقای سن گادین، تنها مدل موفقی که امروزه میتوان به آن اشاره کرد و واقعا جواب میدهد، بازاریابی محتواست. امیدوارم از خواندن این کتاب ارزشمند نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و کسانی که موفقیت آنها در عرصه دیجیتال مهم است توصیه کنید.
کد کتاب : | ۸۸۱۶۴ |
شابک : | ۹۷۸-۶۲۲۲۱۸۵۷۲۵ |
قطع : | وزیری |
تعداد صفحه : | ۱۴۶ |
سال انتشار شمسی : | ۱۴۰۱ |
نوع جلد : | شومیز |
سری چاپ : | ۱ |