بیندیشید و ثروتمند شوید از پرفروش ترین ها در سطح بین المللی

انسان هر چه را به خود تلقین کند، خواه مطلبی دروغین یا حقیقی باشد، آن را باور می کند. برنامه یا هدف با تکرار اندیشه در ذهن کاشته می شود، جملاتی را درباره ی هدف اصلی خود بنویسید. هدف اصلی خود را مشخص سازید و آن را به حافظه بسپارید.

بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری نوشته ی ناپلئون هیل است که اولین بار در سال ۱۹۳۷ به چاپ رسید. این اثر، یکی از تحسین شده ترین کتاب های مرتبط با موفقیت در سراسر جهان است و از همان بدو انتشار، نام خود را به عنوان اثری ضروری به منظور رسیدن به کامیابی برای میلیون ها مخاطب مطرح کرده است. ناپلئون هیل، یکی از محبوب ترین نویسندگان انگیزشی آمریکا، بیست و پنج سال را صرف تحقیق درباره ی این موضوع کرد که ثروتمندان چگونه به جایگاه فعلی شان دست یافته اند. هیل پس از مصاحبه با بیش از پانصد نفر از ثروتمندترین مردان و زنان زمانه ی خود، از راز رسیدن به ثروت های هنگفت پرده برداشت. با درک و به کارگیری سیزده گام ساده ای که فرمول هیل را تشکیل می دهند، قادر خواهید بود به اهدافتان برسید، زندگیتان را دگرگون کنید و در زمره ی افراد ثروتمند و موفق قرار بگیرید.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

راهی را به ما نشان می‌دهد که در آن می‌توانیم بر همه موانع غلبه کنیم، به تمام آرزوهایمان برسیم و مانند رودخانه‌ای همیشه روان به موفقیت برسیم. این کتاب با قدرت خود ما را تکان خواهد داد و زندگی ما را تغییر خواهد داد.

اگر بگویید “من قانون جذب را اعمال می کنم اما برای من کار نمی کند” یا “گاهی کار می کند، گاهی اوقات نه”؛ شما در این کتاب فرمول اثبات شده ای را پیدا خواهید کرد که این قانون قدرتمند هر بار به نفع شما عمل کند!

ناپلئون هیل در سال ۱۹۳۷ پس از ۲۵ سال تحقیق بر روی ۵۰۰ فرد بسیار موفق، از جمله بسیاری از نام های شناخته شده مانند هنری فورد و توماس ادیسون، رازی را که فقط ثروتمندترین ها و قدرتمندترین ها به یکدیگر منتقل می کنند را در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشت.

فرمول سیزده مرحله ای که این راز را عملی کرد. هر کسی که موفق شود فرمول این کتاب را که نوآوری های مهمی را در زندگی تجاری و همچنین زندگی روزمره به ارمغان می آورد، به کار گیرد، می تواند به اهداف خود برسد. چگونه هدفی را تعیین می کنید که یک “اشتیاق برافروخته” را ایجاد کند، نقطه شروع همه موفقیت ها؟ چگونه “ایمان” خود را با تجسم هدف مورد نظر تقویت می کنید؟ چگونه ناخودآگاه خود را برای موفقیت خود با «خودپیشنهادی» برنامه ریزی می کنید؟ برای غلبه بر عادت به تعویق انداختن، چه نوع «قاطعیت» باید نشان دهید؟ ” چطور با این کنار میای؟ پاسخ تمام این سوالات و بیشتر در این کتاب آمده است. چطور با این کنار میای؟ پاسخ تمام این سوالات و بیشتر در این کتاب آمده است.

یک بار خواندن قطعا کافی نیست.


ویژگی های کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون خواهند کرد

از کتاب های پرفروش در سطح بین الملل

کد کتاب :۴۰۱۴
مترجم :مهدی قراچه داغی
شابک :۹۷۸۹۶۴۶۱۲۷۱۲۸
قطع :رقعی
تعداد صفحه :۲۴۸
سال انتشار شمسی :۱۴۰۱
سال انتشار میلادی :۱۹۳۷
نوع جلد :شومیز
سری چاپ :۲۷

اطلاعات بیشتر و خرید

فهرست