کتاب بازاریابی موتور جستجو

داشتن یک وب سایت به یکی از مهم ترین روش ها برای حضور موفقیت آمیز شرکت ها در بازارهای امروزی بدل شده است. با این وجود، مدیریت وب سایت و چگونگی پدیدار شدن آن در جستجوهای کاربران و مشتریان بالقوه، حتی از وجود یک وب سایت برای موفقیت شرکت ها، حیاتی تر است.

کتاب بازاریابی موتور جوستجو

کتاب بازاریابی موتور جستجو

معرفی کتاب بازاریابی موتور جستجو اثر مجموعه ی نویسندگان

داشتن یک وب سایت به یکی از مهم ترین روش ها برای حضور موفقیت آمیز شرکت ها در بازارهای امروزی بدل شده است. با این وجود، مدیریت وب سایت و چگونگی پدیدار شدن آن در جستجوهای کاربران و مشتریان بالقوه، حتی از وجود یک وب سایت برای موفقیت شرکت ها، حیاتی تر است.
بازاریابی موتور جستجو یا به عبارت کوتاه تر، بازاریابی جستجو، به عنوان مجموعه ای از اقداماتی تعریف می شود که هدف آن ها افزایش قابلیت رویت یک وب سایت در موتورهای جستجو از طریق فرآیندهای خریداری شده و رایگان می باشد. هدف اصلی این فرآیندها، افزایش قابلیت رویت یک وب سایت و کسب ترافیک است، به عبارت دیگر، هدف آن افزایش فروش و تبدیل است.
بازاریابی موتور جستجو، حوزه ای است که استراتژی های متفاوت را به منظور کمک به شرکت ها در راستای دستیابی به جایگاهی بهتر در موتورهای جستجو و تبلیغ آنلاین کسب وکار، معرفی می نماید.
علاوه بر استراتژی های متفاوتی که در این نوع بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند، ابزارهای متعددی نیز به منظور تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت و کارآمدی استراتژی ها، به کار گرفته می شوند. بر این اساس، در کتاب بازاریابی موتور جستجو، اهمیت بازاریابی جستجو شرح داده شده و همچنین، استراتژی های اصلی و ابزارهایی معرفی شده است که به دستیابی وب سایت ها به رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو کمک می کنند.

کد کتاب :۶۴۱۹۳
شابک :۹۷۸-۶۲۲۶۱۵۶۵۰۹
قطع :رقعی
تعداد صفحه :۲۴۰
سال انتشار شمسی :۱۳۹۹
نوع جلد :شومیز
سری چاپ :۲

اطلاعات بیشتر و خرید

نسل پنجم بازاریابی

نسل پنجم بازاریابی

استفاده درست و بهره مندی از بستری که به واسطه تکنولوژی ها در بازاریابی فراهم…

فهرست