پروژه ویرانی ایران بزرگ – تات فا

پروژه ویرانی ایران بزرگ

دشمنان این مرزوبوم با محاسبات غلط خود از اوضاع داخلی ایران، تصمیم گرفتند با به‌کارگیری تمام قوا، پروژه تغییر رژیم در ایران را کلید بزنند. در همین راستا بود که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (C.I.A) با همکاری نزدیک سرویس اطلاعات خارجی انگلیس، سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) و سرویس اطلاعات خارجی آل سعود و چند کشور دیگر ائتلافی را تحت عنوان سازمان «همدستان» تشکیل دادند و برای رسیدن...

پروژه ویرانی ایران بزرگ

پروژه ویرانی ایران بزرگ

در عمر پربرکت جمهوری اسلامی، ایران بیشه شیران و دلیران، فتنه‌های زیادی را به خود دیده و هر بار استوارتر از گذشته به راه خود ادامه داده است.

این بار نیز دشمنان این مرزوبوم با محاسبات غلط خود از اوضاع داخلی ایران، تصمیم گرفتند با به‌کارگیری تمام قوا، پروژه تغییر رژیم در ایران را کلید بزنند. در همین راستا بود که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (C.I.A) با همکاری نزدیک سرویس اطلاعات خارجی انگلیس، سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) و سرویس اطلاعات خارجی آل سعود و چند کشور دیگر ائتلافی را تحت عنوان سازمان «همدستان» تشکیل دادند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

آن‌ها به خیال خام خود تمام مخالفان جمهوری اسلامی را گرد هم آورده بودند تا با صرف هزینه‌های گزاف و استفاده از ابزارهای متنوع و سوءاستفاده از بزنگاه‌های حساس، ضربه خود را وارد کنند تا با شروع قرن جدید شمسی، بزرگ‌ترین هدف خود که همانا تجزیه ایران است را رقم بزنند.

منبع پایگاه بصیرت

قهرمانِ پرافتخار

قهرمانِ پرافتخار

بیانات رهبرانقلاب درباره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قهرمانِ پرافتخار « ملّت ایران یاد…